Co to jest billboard sponsorski? Jest to ośmiosekundowy materiał wideo, który zaprasza na program, a później, po programie, żegna widzów.
Co ważne – jest wiele obostrzeń, którym podlega taka reklama.
Wyjaśnia to ustawa z dnia 29 grudnia 1992… ale my przygotowaliśmy wyjaśnienie w prostszych słowach.
Jedną z zasad billboardu sponsorskiego jest to, że lektor musi wymienić nazwę sponsora, ale nie może zachwalać produktu. Nie może mówić o tym, że szampon świetnie usuwa łupież lub można go kupić w wyjątkowo niskiej cenie.
Na tym nie koniec! Ujęcia użyte w billboardzie sponsorskim muszą być oryginalne, tzn. nie mogą wykorzystywać ujęć użytych w innych Waszych spotach. Nawet ubrania bohaterów czy też miejsce, w którym powstaje spot wideo – to wszystko musi być inne.
Oczywiście są sposoby na to, jak optymalnie wykorzystać ten nośnik reklamy. I o tym opowiemy Wam w kolejnym Q&A. Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je w komentarzu!