01/03/2023| Q&A

Po co podawać budżet na reklamę?


Po co podawać planowany budżet na realizację spotu reklamowego?

Wielu klientów boi się podawać budżet dla domu produkcyjnego, ponieważ podejrzewa, że nakręcony materiał wideo będzie taki jak zwykle, a dom produkcyjny wystawi fakturę na kwotę podaną przez klienta. Jednak tak naprawdę wstępne ustalenie budżetu służy przede wszystkim klientowi, bo pomaga nam przygotować odpowiednią propozycję i nie tracić cennego czasu na niepotrzebne dywagacje. 

Scenariusz

Zacznijmy od samego scenariusza.

Czy myślimy o prostej animacji 2D czy o skomplikowanym 3D. Czy chcemy zrobić film z jednym aktorem w jednej lokacji, czy też mamy na myśli produkcję, w której weźmie udział drużyna piłkarska na kilku stadionach świata?

Aktorzy

Nawet jeśli mamy już gotowy scenariusz, to wcale nie oznacza, że nie pojawią się już żadne pytania. Do filmu możemy zatrudnić młodego aktora, a możemy też zaangażować influencerkę bądź też znaną aktorkę filmową. 

Ekipa

Podobnie z ekipą: możemy wziąć operatora, który jest dopiero na początku swojej drogi bądź takiego z dużym portfolio i doświadczeniem.

Sprzęt

Tak samo w przypadku sprzętu.

Możemy wziąć prostą kamerę, a możemy też użyć takiej, której używa się w hollywoodzkich produkcjach.

Wszystkie te elementy wpływają na finalny efekt czyli Waszą produkcję. Znając budżet, możemy przygotować ofertę dostosowaną do Waszych potrzeb i możliwości.

 

Jeśli macie kolejne pytania, zapraszam do zadawania ich w komentarzach!