Klient Solaris

Światowa premiera nowego autobusu marki Solaris była ogromnym wyzwaniem.

I to rozumianym dosłownie, ponieważ ten wodorowy gigant ma aż 18 metrów! Ponieważ Hydrogen 18 wiele rozwiązań wprowadza jako pierwszy na świecie, chcieliśmy podkreślić najmocniejsze strony najnowszego autobusu marki Solaris. 

Pracując nad scenariuszem wzorowaliśmy się na gigantach komunikacji online – Apple, Mercedes, Volkswagen. Chcieliśmy, aby nasza premiera była fascynującą przygodą dla wszystkich widzów.

Stworzyliśmy cały team kreatywny, gdzie trzech scenarzystów odpowiadało za dane obszary komunikacyjne, pod ścisłą kontrolą i przewodnictwem spinającego całą premierę reżysera.

Stworzyliśmy aż osiem wirtualnych światów, które symbolizowały tematy poruszane przez specjalistów. Sporo, ale było to konieczne! Dzięki temu całość była zróżnicowana, a widz czuł, że w każdej sekundzie odkrywa coś nowego

Oczywiście całość od strony technicznej została wykonana w studiu greenscreen, a nagrania poprzedzono warsztatami dla występujących inżynierów oraz specjalistów.

Ale autobus, to przede wszystkim pojazd miejski. Dlatego w Warszawie odbyły się zdjęcia dzienne i nocne, które pomogły nam pokazać piękno linii tej gigantycznej maszyny.

Kolejne zdjęcia skupione już na komunikacji stricte wizerunkowej oraz beauty shotach odbywały się na torze wyścigowym. Postanowiliśmy pokazać autobus w sposób jaki dotąd był zarezerwowany jedynie dla samochodów osobowych.

Oczywiście premiera została wzbogacona licznymi animacjami trójwymiarowymi, w tym efektowną animacją przedstawiającą budowę autobusu.

Aby podnieść siłę komunikacji, wspieraliśmy się tak skutecznymi rozwiązaniami jak flatowe animacje dwuwymiarowe.

Premiera światowa okazała się wielkim sukcesem, ale nie to było dla nas najważniejsze.

Dzięki odpowiednio zbudowanemu scenariuszowi, Solaris uzyskał wyjątkowy content do komunikacji nowego pojazdu. Myśląc o premierze produktu, zawsze myślimy globalnie, o maksymalizacji korzyści.


Co na to klient?