Klient Kikkoman     Agencja Jump Group

Jak w jeden dzień nakręcić 120 reklam, które w miesiąc zobaczy 7 milionów ludzi?

Przed takim zadaniem stanęliśmy, przygotowując zdjęcia dla Kikkoman’s Kitchen!

Reklamy miały trafić do 20 krajów w całej Europie, a na każdym z rynków spoty miały się różnić gamą produktów i wyglądem butelek. Do tego dochodziły lokalizacje językowe oraz różne formaty wideo.

Żeby było jeszcze trudniej – plan miał miejsce w środku zimy, a w reklamie widza miał czarować letni klimat grilla z przyjaciółmi.

Pierwszym z wdrożonych rozwiązań były dwie niezależne ekipy filmowe, które realizowały zdjęcia w jednej hali. Reżyser oraz DOP, nadzorując sprawnie pracujące ekipy, gwarantowali spójną estetykę obrazu oraz ciągłość narracji.

Ponieważ zima nie zachęca do grillowania, zdecydowaliśmy się na zdjęcia pod dachem. Pojawił się problem pracy na otwartym ogniu. Cóż, obiektywy nie lubią przypiekania 🙂 Dlatego ogień, który widzicie w spocie, to nasze unikalne rozwiązanie scenograficzne.

Efekt? Dzięki precyzyjnie zaplanowanej produkcji zrobiliśmy oszałamiającą liczbę ujęć w jeden dzień zdjęciowy – właśnie na tym polega optymalizacja i maksymalne wykorzystanie zasobów.

Nasz dom produkcyjny posiada rozbudowaną strukturę postprodukcyjną, dlatego produkcja 120 wersji reklamowych została przeprowadzona sprawnie i precyzyjnie w studiu Keystory.


Takie rzeczy  możliwe tylko wtedy, gdy wszystko masz w jednym miejscu!

Oczywiście (jak to u nas) nie mogło zabraknąć efektów specjalnych. Tym razem uwagę widza ma przykuć realistyczna symulacja ognia.


Spot w ciągu miesiąca obejrzało ponad 7 milionów widzów!

Zobaczcie jak się z nami pracowało!


Stwórzmy razem coś pięknego!

Zatrudnij nas!