Klient Dan Cake Agencja Ancymony
Dan Cake, czyli reklama na sterydach AI - jak nakręcić dwie kampanie w dwa dni!
Często w naszych komunikatach wspominamy o optymalizacji kosztowej, ale jak to wygląda w praktyce? Jak AI może pomóc w organizacji planu zdjęciowego?
13
W ciągu dwóch dni nakręciliśmy 13 reklam!!! Przy czym nie mówimy tu o wariantach językowych, lecz o osobnych bytach reklamowych, każdy z własnym scenariuszem.
W wypadku tak napiętego grafiku, bardzo ważne było jak najdokładniejsze przygotowanie planu oraz komunikacja z klientem. Po raz pierwszy posłużyliśmy się AI, aby wygenerować jak najdokładniejsze moody. Klient dokładnie wiedział, co planuje nakręcić Reżyser.
AI posłużyło nam również jako narzędzie wspierające scenografa, kostiumy oraz charakteryzację. Proces był dokładnie kontrolowany przez nasz dział kreacji oraz agencję.
Reżyser chciał, aby reklamy miały delikatnie filmowy, komediowy charakter. Dlatego zdecydował się na estetykę znaną z filmów Wesa Andersona.
Dobra reklama to przede wszystkim dobry/wspaniały/fenomenalny/genialny casting. Sprawdziliśmy niemalże 200 aktorów oraz aktorek. Spośród nich wyłoniliśmy finalistów, a następnie zwycięzców castingu. Praca ta pozwoliła nam na zbudowanie przekonujących postaci, idealnie dopasowanych do ról, w które się wcielali.
Optymalizacje były konieczne na każdym kroku. Na przykład budując scenografię dla pierwszego spotu, zakładaliśmy już pewne rozwiązania ułatwiające pracę następnego dnia.
Ponieważ obie kampanie były zarówno storytellingowe jak i foodowe, przez cały plan aktywnie pracowała nasza foodstylizacja. Natomiast aktorzy ćwiczyli swoje role z Reżyserem.
Efekt?
Reklamy, które przyciągają uwagę, bawią i są maksymalnie naturalne.
Wykreowany świat pozwolił maksymalnie podkreślić humor zawarty w scenariuszach przygotowanych przez Agencję.
Również na etapie postprodukcji dźwiękowej użyliśmy AI. Głosy, które słyszycie w tle w reklamie świątecznej, są tak naprawdę głosem jednego aktora, przetwarzanym na głosy dziecięce, kobiece etc.
Z czego jesteśmy dumni?
Najnowsze technologie to nie zagrożenie, ale szansa na skuteczne optymalizacje budżetowe oraz czasowe. A my w KeyStory wiemy jak to robić.
Dzięki dokładnym przygotowaniom oraz doświadczeniu – udało nam się zamknąć te dwa ekstremalnie trudne dni zdjęciowe bez nadgodzin. Dojechaliśmy Planowo!