About
Research & analysis are the foundations of everything else
For the 15 years, we wander freely in the realm of advertising and visual communication, we love simple phrases, clean patterns, straightforward concepts, abstractions, but as a rule of thumb, and we always construct solutions to each problem we encountered. Without any particular style, movement, dogma, or perspective, nothing excites than a problem to solve, and no challenge is ever hard enough.
Making at the crossroads of modernism and intellectual purity to craft meaningful ideas that endure. German award-winning designer raised in Austria & currently living in New York City.
Discover the market
Every thought, innovation or design is based on discovering.
Analysis of data
Innovation, analysis, optimisation and continuous improvement.
Journal
Insights & thoughts
25/04/2024
Kto ma prawa do reklam stworzonych przez AI?
Sztuczna inteligencja staje się tak popularna, że za jakiś czas prawdopodobnie w ogóle przestaniemy dostrzegać, że jej…
29/03/2024
Storytelling w reklamie – wywiad z Pawłem Tkaczykiem
"W natłoku komunikatów ludzie dużo lepiej reagują na storytelling dlatego, że on oddziałuje na inne obszary naszego…
07/03/2024
Odważne i pojechane – najlepsze kampanie reklamowe Żabki
To odważne kampanie reklamowe umieściły Żabkę na szczycie innowacji w branży reklamowej! Sebastian Szaraniec, Marketing…
17/02/2024
TOP 5 Najlepszych Reklam na Super Bowl 2024
W tym roku reklamodawcy podczas Super Bowl całkowicie zmienili zasady gry.
17/01/2024
AI zbada Twoje reklamy – wywiad z Kingą Hankiewicz z Kantar Polska
Jak skuteczna będzie reklama wideo? Kantar przebadał setki tysiące reklam z udziałem respondentów. Te badania zasiliły…
22/12/2023
TOP 5 Najlepszych Reklam Świątecznych 2023
W tym roku reklamodawcy naprawdę nas zaskoczyli, serwując poruszające reklamy ze świetną grą aktorską i mocnym…